Inför Advent!

Igår adtvents pyntade jag lite, men isåg ganske så snabbt att jag behöver mer advents ljusstakar m.m för insåg att jag inte hade så mycket ;-) fast blir ju så när man delar upp allt vid en sepration. och denna lådan har jag kanppt öppnat på snart 2½år eller nö tiden går så fort, helt enkelt..
 
Med köket är jag allt nöjd med för blev så mysigt, fast resten av hemmet är jag inte klar med en för till v-rummet behöver jag nog skaffa gardiner till tror jag, inte bestämt mig ännu :-P 
Men det känns redan så himla mysigt :-D Det är verkligen evigheter sen jag kände att jul faktiskt ska bli mysit att fira även om jag jobbar en del den julhelgen :-) Men det är verkligen min tur att få känna välbehag och lycka nu tycker jag :-D
 

 
Börjar morgonen med att skrika kan man säga hehe, för idag tog jag husmössen på bar gärning för dom var ju visst kvar underlocket när jag öppnade idag. Så snacka om hjärtklappning haha. och vad gör katterna innan dom fattar tror ni, jo inte ett jota.haha.
Fast när Rosa fick syn på en av dom som hoppa ur och sprang över golvet så flög hon själv efter och vips så var en fast och visste jag själv inte att det var en kvar i påsen när jag skulle ta och försöka knyta ihop den, men då blev det ett ytterligare skrik istället  Men den jäkeln var för snabb så Rasmus han inte reagera haha.. Men vi fick en av bovarna iallafall 
Men vilken chock det blev så är på Fm, dom brukar liksom hinna där ifrån när dom är där, men jag har inte vart med om så sönderbiten påsen nån gång så kanske ska sluta ha locket på för å slippa hål i dom haha!
 
 
 
För övrigt så längtar jag efter min goding som jag snart inte har träffat på en vecka nu... Men till hegen får vi en super mysig helg tillsammans, för vi åker hem till Sthlm och hans familj. Så kommer bli att vi fira första advent i Stockholm, så vi har bestämmt oss för att gå på skansen på Lördagen iallafall, för det är premiär på deras julmarknad då. Fast vi åker nog ev ner redan på torsdag kväll så vi kommer även ha hela fredagen på oss också :-) En helg jag verkligen ser fram emot vill jag lova, för ska bli så mysigt att få träffa alla igen :-D <3
Men vi hoppas ju såklart på att det inte ska regna en massa i helgen för då blir det ju inte lika mysigt att gå runt på markanderna :-)
 
Dessa bilder har jag hittat på google:
 
Tänk vad extra mysigt det skulle bli om det kunde komma lite snö till helgen också :-D :-P
 

Kommentarer:

1 Ljuvliga Drömmar:

Jul i Sthlm <3

Svar: hihih ja det ska bli så himla mysigt! :-) <3
Annfi/ Annso

Kommentera här: