Hösten är här! :-)

Dagana går enormt fort, för hösten är ju redan här!
För vilka otroligt fina veckor vi hittills har haft, så underbar och man blir så glad av det!
 
Dock finns Abstinensen efter att få träna där och jag vill inget hellre än att åka och träna. Men den där jävla halsen vill inte alls som jag och det är enormt irriterande.
Fast får se det positiva med att jag iallafall har kommit iväg på båda buggkuresna och imgorn så blir det en heldag med massa dans. För ska upp till Sunne efter jobbet och gå en danskurs mellan 12-17 som Tony Irving håller i, ska bli enormt kul och intressant :-D
Sen på kvällen blir det eventullt dans också, men behöver bestämma mig för det redan idag, för annars blir det att passa min älskade systerdotter :-D Men vill i nu läget göra bägge delarna!
För jäklar vad kul det är med dans, iallafall bugg :-P Foxen är jag inte riktigt överens med än haha, för det är jäkligt svårt, för hittar inte riktigt balansen :-/ men men det kommer väl det med!
 
Nu ska jag nog hoppa i gummistövlarna och knata ut i skogen på en liten promenix, så man får sig lite underbar energi i sinnet för det behövs ibland lite extra :-D
 
You never know with me!
 
Lite bilder från vackra Stockholm när jag va där sist!
 

Kommentera här: