Lite Från USA 2014!

Förlåt att jag är så seg på att få tummen ur att sätta mig och gå igenom alla mina bilder, önska att min dator aldrig hade krassat när jag var där för då hade jag legat någorluda i schack nu ;-P men det tar sig! :-D
 
 
Här kommer det lite bilder från min trip i våras, en resa som jag sent kommer att glömma!
var på väg mot staden/byn Reno och åkte förbi så otroligt många fina vyer på vägen, dock gick det inte alltid att stanna, något som kändes surt men jag kan lova att jag njöt ändå!
 
På bilderna när det ser ut som jag är rätt högt upp så kan jag tala om att det var högt och för att utmana mig själv lite där så körde jag även upp på en platå. Det var lika läskigt att åka uppför som nerdför för kändes verkligen som hela bilen stod i 90gradervinkel haha. försökte fånga backen på bild men det gick inte så bra :-P hehe
Just nu är jag lite dålig på att komma ihåg exakt vart jag var här men var som sagt på G mot Reno iallafall :-D
 
 

Kommentera här: