Tänk om det ändå vore möjligt!

För att vi ska kunna göra allt vi verkligen drömmer om, måste vi verkligen ha ett jobb där vi tjänar pengar, så att vi sedan kan spendera dom på att göra allt det vi drömmer om till verklighet!
Eller tänker jag helt galet där?!

Men icke sa nicke, så funkar det ju inte alls, eftersom allt i dagens läge bara ska kosta en massa pengar..
För ska man kunna göra allt man egentligen vill måste man spara, spara och åter igen spara, för att sedan eventuellt kunna upp nå sina drömmar!
Och det kan verkligen ta en hel evighet för många att upp nå...

För hade jag haft den ekonomin som det idag behövs för att kunna upp nå sina drömmar, så kan jag säga att jag skulle utan tvekan fortsätta att vara på resande fot.
För det gav verkligen mig så mycket mer själv insikt på vad jag vill med mitt liv och vad faktiskt livet är till för.
Och där är framförallt för att leva ett så glatt och härligt och äventyrsfyllt liv som möjligt!

Så skulle man vara oberoende av ekonomin så skulle jag utan tvekan inte sitta här och fundera på hur man ska kunna uppnå mina andra stora mål och drömmar här i livet.
För visst, vissa drömmar kan man inte styra över utan det kommer till en själv när den tiden är inne, för allt går som tur var inte att köpa med pengar! <3

 
 
 
 
 
hehe ja vet blev lite rörigt bland bilderna men det är så otroligt mycket fina minnen som jag bara skulle vilja dela med mig av. och just nu sitter jag och håller på och flyttar över alla bilder från kamerna till datorn och det tar sin lilla tid efterom den vill lägga över alla på nytt eftrom alla försvann på datorn :-(
 
men men den som lever får helt enkelt se!
 
och som jag sa flera gånger igår, You never know with me! ;-)

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Du tänker rätt men ändå fel, Jag tror inte du behöver pengar för att göra det du drömmer om. Man måste bara kämpa på och aldrig ge upp! :D
Härliga bilder du lägger upp, hoppas du får en fin helg! Kram <3

Svar: Du har så rätt så rätt! :-) <3

Allt handlar verkligen inte om pengar, utan det är som du säger det handlar mycket om vad man vill och vad man gör för att upp nå dom :-D Och strävar man efter det tillräckligt mycket så kommer man uppnå det tillslut oavsett hur slingrig vägen kan bli till toppen ;-)Hoppas du också får en fin helg :-) åå tack för dom fina orden om bilderna det värmer att få höra :-D
Kram <3
Annfi/ Annso

Kommentera här: