Jobb intervju

 
Ja idag så har jag vart iväg på en jobb intervju i Örebro 😊 gick så klart som förväntat och nu är det upp till 🙈👌🏼 men börjar bli lite jobbigt med alla dessa alternativ är ju dock tyvärr bara sommarjobb och Timvik jag hitills snubblat över under min intervjuer, men det är ju alltid jobb 👌🏼 behöver bara klura lite på vad jag vill mest, även om dagens intervju är lockande just nu och timviket jag har fått i Karlskoga dom två dörrarna skulle verkligen öppna många nya dörrar för mig, samt att jag får massa ny arbetslivserfarenhet vilket är något man strävar efter om man söker sig ett nytt jobb. Så ja ni hör ju egentligen har jag nog redan bestämt mig för hur jag ska göra.🙈 men inte 100% än, trivs ju på mina andra timvik jag har och där har jag också fått erbjudande om sommar jobb.
 
Dröm jobb tiden skulle verkligen vara om man fick en tillräcklig inkomst på 50%, så att man fick mer tid med sina små och kanske ett lite bättre tålamod. För vissa dagar känner man sig verkligen överkörd för att det vart så mycket med allt. Nu exempelvis så har vi haft sjukstugan igen och är inne på andra veckan, men denna veckan är det pappas tur att vara hemma så att en annan får jobba lite 😊 men det är jobbigt för lilla, men känns som att pencelin hjälper henne iallafall för hon är lite piggare och har bättre aptit igen. 
Och imorgon får äntligen stora syster gå till förskolan igen och busa av sig en massa. Och lillan får umgås med pappa några timmar och förhoppningsvis vara i form tills på torsdag och kan gå till förskolan då. Nej nu ska jag sluta skriva och fortsätta se på vår serie som hon sitter och tittar på. Kan verkligen rekommendera den Scorpions på Netflix.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: