Vad vill ni att jag ska dela?!

 
Vad vill ni att jag/Vi ska dela med oss av från vår lilla familj och vårt liv?! Vad är relevant och intressant?!
 
Min tanke är att försöka dela med mig av lite av varje av nuet, men funderar även på att dela med mig av lite bilder jag har liggandes på driven från mina resor som jag gjorde innan jag bildade denna fantastiska lilla familj jag har. men tönker även dela med mig om oss och vilka vi är och våra bilder vi tagit ihop 😍🥰 dom bilder jag kommer dela här är mina om inget annat framgår i texten, som exempelvis bilder från vårt bröllop kommer inte vara våra egna utan antingen vår fotografs bilder eller vänners bilder❤ men lovar att vi kommer skriva det. 😊🥰 men vad tror ni om det?😁
 
Idag tackade jag även ja till ett av sommarjobben, känns lite läskigt men tror det kommer blir bra.  Kommer ju även få jobba lite innan och skulle det av någon förmodan då kännas helt fel så får jag väl helt enkelt erkänna det för mig själv och inte vara för envis för mitt eget bästa, för i det här jobbet krävs det att man lyssnar på sig själv och står upp för det, för annars kan det lätt bli en väldigt knivig situation. Återkommer kanske lite längre fram om vad det är för jobb.
 
Nu däremot ska vi fortsätta se på vår serie, så ni får ha det så gott så länge ❤
 
 

Kommentera här: