Det här var verkligen alldeles för länge sen!

Det här var verkligen alldeles för länge sen!
Man verkligen skrattar högt lite smått när man läser sina gamla inlägg samtidigt som något i mig också väcks. Varför slutade jag bara?! Varför sluta jag fota?! Vad har egentligen hänt sen senast?!
 
Jo det är faktiskt en hel del som har hänt sen jag skrev sist här! Har både funnit min sanna kärlek som jag är gift med sedan den 31/12-2019 och hunnit skaffa två fatastiska barn. Den stora tjejen är snart 4 år och minsta tjejen är 1,5 år, så ja det har verkligen hänt mycket sen senast 😅😂🥰😍❤ Men jag är så ofantligt lycklig även om dessa småbarnsåren är tuff så är det också helt fantastiskt underbart, man får få så otroligt mycket tillbaka, verkligen sann kärlek!
Och min man kan vi också prata om, han är verkligen en av den mest fantastiska människa jag träffat på. Han är så genuint snäll,omtänksam och kan verkligen få sin eldsprutande vulkan/drake(bedöm själva vad ni tror passa in bäst här) att lugna sig, han får mig alltid glad och får mig att känna mig så älskad av både han och våra två fantastiska barn.
 
Dom är också två små virvelvindar med hett humör precis som deras mor. 🙈🙈😅
 
Vad me har hänt, jo jag har precis avslutat mina studier och är nu mera färdigutbildad undersköterska 🤗 så glad att jag tog mig igenom den utbildbingen och äntligen tog tag i det. Så Nu letar jag jobb för glatta livet, har hitills fått massa sommarjobbserbjudande så nått av alla dom lär det bli om man inte får chansen på ett fast jobb innan det. Ser ljust på allt och att det snart innom sin tid kommer lösa sig med det också 🤗 det som är tufft är ju denna a-kassan som ska ta sån tid att fatta ett beslut osv. Är ju inte bara att söka via dom 🙈🙈😅 
 
Annars rullar livet på, just nu har vi exempelvis sjukstuga och vabb då vi redan för andra gången detta år är sjuka, lillan som åkt på lunginflammation 😥😷🤧🤒.  Men inten så konstigt då vi vart sjuka till och från sen inna jul så man är lite le på detta just nu, men det tillhör ju också småbarns åren.❤❤❤
 
Men att vi giftet oss på nyårsafton 2019 är fortfarande helt ofattbart 😍🥰❤ kommer skriva mer om det vid ett annat tillfälle 🤗😊 men kommer dela med mig av några otroligt fina bilder som vår fotograf Sara Lyckeqvist tog på oss den dagen, dom är så himla fina en tjej som som verkligen är så duktigt och inspirerande. Skulle anlita henna till att fota er familj/bröllop osv kan jag verkligen innerligt säga att ni kommer verkligen bli så nöjda in och följ henne på Instagram https://instagram.com/lyckeqvistfotografi?igshid=qs3fptwuv38g
 
Mitt mål med bloggen nu är att försöka komma igång igen samt att ta upp min hobby att fota för saknar verkligen det men har vart svårt att hinna med det känns det som, men något jag ska bli bättre på tänker jag 😊
Så nu tackar jag för mig just nu och hoppas verkligen att jag ska komma in här i morgon eller i övermorgon igen ❤
 
Bilden längst ner har vi själv tagit på nyår 2018.
 
Kärlek till er alla❤❤
 
vårt vackra nyårsbröllop
 
 
 

Kommentera här: